kapitel femhundrasextio.

Nej nu jävlar lilla fröken Haraldsson är det fan på dags att gaska upp dig en smula, man ska inte vara bitter över att allt inte kommer vara som det varit. skärpning.

Det är konstigt det där med klockan egentligen, ska man upp och jobba dagen efter går klockan alltid skitfort, men sitter man på en fredags afton går den skitsakta. Hade jag gissat hade jag nog trott att klockan voro minst halv fyra. Men icke, den är bara tio över två. Jag gillar att skriva inlägg på natten, mörkret äro min inspirationskälla. eller nåt?!

Jag har kommit på idén, nu när man är arbetslös (om en vecka) kanske man ska satsa på att skriva en bok? Vad tror ni? Dock vet jag inte vad den ska handla om, är ganska insnöad på att skriva om revolterande ungdomar, men eftersom jag inte har någon egen erfarenhet av dom där revolterna så är det ganska uteslutet. Känns som om man måste skriva om något som man vet någonting om för att det ska kunna bli bra. Förslag? Jag vill bli rik som ett troll nämligen.

Jag tror jag har kommit i klimakteriet, blott tjugotre år gammal. Svettas som en förbannad gris i ytterrock och när jag tar av mig täcket så håller jag på att frysa sönder hela min kroppshydda. Det är ett dilemma alltså. Svettas eller frysa ihjäl. Vad skulle ni helst vilja göra? Jag har alltid satsat på svettas, men nu börjar jag fundera alltså. Gaah.

I morgon blir det som sagt partaj och jag hoppas att det är många som kommer, framförallt mina kära kollegor. Vi bestämde ju vid ett svagt ögonblick att vi skulle ta en gemensam sup någon gång och är inte lördagen den 21/2-09 ett väldigt bra datum för det? Den lördagen kommer aldrig mer komma åter. Då det stora slagsmålet på tegelbacken gick av stapeln. Ack ack. Nåväl, min verklighetsförankring är inte vad den borde vara.

Måste inhandla groggvirke samt lite garnityr till Razzen i morgon, det var längesedan jag och Fosie inhalerade den gudabenådade lyckan på flaska nu. Ett kärt återseende måste jag säga att det kommer att bli. Ska inte glömma att packa med sugrör också, för vi vet ju alla att Fosie inte besitter sådana förnödenheter.

Nu ska jag besöka king. Godnatt.


Jag och älsklings Fosie.


Kommentarer
Postat av: terese

jag har en casio exlim...väldigt enkel och det blir väldigt bra bilder också tycker jag.

2009-02-21 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se