lista.

När man är lite ledsen får man skriva en lista..

Stänger du av mobilen när du sover?

- Näppeligen, kan ju vara någon viktig som ringer, kanske en chef för ett stort företag som vill ha just mig som sin högra hand. Dock har det inte hänt än på tjugotre år. men jag väntar.

Vem såg dig senast naken?
-  Det är en väl bevarad hemlighet ;).

Hur såg du ut på högstadiet?
- Såg väl ut som folk gör mest kan jag tro. En aning töntig måste jag erkänna, men det väger jag ju upp med min coolhet nowdays.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Jag är en väldigt glad människa och jag sprider gärna glädje och skratt till dom jag är med. Så jag hoppas att jag är en bra arbetskamrat.

Har du celluliter?
- Inte vad jag hittat i allafall. Fan, nu fick jag idéer.

Biter du på naglarna?
- Nej, jag har aldrig gjort, har försökt mig på det, men jag kan liksom inte. Somliga är född brunetter, somliga blondiner och vissa nagelbitare. Det tror jag stenhårt på.

Har du något handikapp?
- Nejdu.

Är det rädd för att få hängbröst?
- Scared shitless.

Svär du?
- Jag försöker bättra mig, men jag svär i både text och verbalt väldigt ofta.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
- Vissa av dom, hade ett par Jehova anhängare i min klass (både grundskola och gymnasium) och så länge dom är trevliga och inte ska försöka pracka på mig deras religion så har jag ingen anledning att vara otrevlig mot dom.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Mammas korvstroganoff. Mums.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Blodpudding. Wakkie!

Har du blivit arresterad?
- Nej, det har jag inte. Har försökt få åka polisbil både en och två gånger, men inte lyckats.

Är du rädd för Securitasvakter?
- Nej, det är jag absolut inte. Har en mycket snäll bror som är det så dom är faktiskt inte farliga.

Har du någonting att dölja?
- Min mörka baksida. moahaha.

Ljuger du?
- Klart man drar en vit lögn ibland. Men det är lagligt.

Har du kysst en polis?
- Nej, inte någon i den kategorin av räddningstjänsten. tss.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Det skulle jag helt klart göra. Man vet ju själv hur jävligt det är att behöva gå hem i fyllan och villan.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- Måste nog svara Vänner där. Joey och jag skulle vara dödspolare.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det spelar ingen roll om någon chef skulle ringa, inte ens Ingvar Kamprad skulle kunna väcka opp dig när du sover som bäst!

2009-02-21 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se