livskall.

Jag sitter och begrundar mitt liv. I sängen med den lille laptopen Glenn-Kenneth sitter jag. Funderar över hur mitt liv kommer att se ut om ett år. Vart man kommer bo och vilka människor som kommer finnas omkring en. Jag hoppas defenitivt att det är som idag, trivs hur bra som helst med människorna som är runt mig idag, fast det får gärna komma till några sköna lirare. Känner att jag blev lite väl djup nu. Att vara djup är fan inte min melodi. Vi lämnar det.

Diskussionen att dricka eller inte dricka whiskey går het på msn mellan mig och min kollega. vi debatterar ganska dåligt, jag står för att det är det äckligaste som går att uppbåda i spritväg och han säger att det är gott. Och så håller vi på. Ingen ger sig. Jag är nog inte född till debattör (heter det så?) så det överlåter jag åt Janne Josefsson eller någon annan kvickkäftig jävel.

Det blev inget jobbsnack för mig idag, råkade vakna lite väl sent och sen var det i princip bara att greja med morgonbestyren och slira iväg på jobbet. Självdiciplin, fröken Haraldsson, självdiciplin! Ska ställa klockan på tidig timme i morgon med, och förhoppningsvis vaknar jag då också. Måste även tvätta lite kläder, det är bedrövligt dåligt med rena paltor i min garderob.

Nejnu ska jag ta mig i kragen som jag inte har på min T-shirt och knäppa igång en rulle, kan det tänkas bli Svensson Svensson idag med eller ska jag slå till på något annat tisdagskvällen till ära? Ja, det visar sig.

Må väl alla godingar!


Bjuder på en bild på bardisken som jag, min far och Danill bygde i oktober.
Visst är den gränslöst snygg?

Kommentarer
Postat av: Pappa Din

Garderob? På golvet menar du?

2009-02-18 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se