man doo.

Tänk jag blir alldeles brydd, jag har hela 26 unika besökare idag. Det har ökat med tio stycken på bara någon vecka. Skulle dock vara jävligt roligt att få veta vilka Ni är och vad eran blogg heter. Försöker igen (som trettontusen gånger förut), skriv en kommentar och eran adress.

Nu har jag i allafall gjort klart styrkeövningarna för idag och gosh, jag är så jävla klumpig. Inte ens ett simpelt utfall kan jag göra någosånär graciöst. Ser ut som en flodhäst när jag ska till. Dessutom pustar och stånkar jag som en 90-årig gammal gubbe med KOL. Skärpning nu fröken Haraldsson, det går inte ann att ligga på latsidan!

Dagens bästa;
Dom har satt upp listor på jobbet om vilka som ska jobba vart efter uppsägningarna. Och som man säger är skadeglädjen den bästa glädjen så därför fick jag mig ett gäng goa (men elaka) skratt åt folk som blivit satta i packen.

Dagens sämsta;
Winamp har kukat ihop och fungerar inte alls. Vad att göra när man är trallsugen? Mediaplayer är uteslutet.

Må väl alla readers så lär vi säkert höras något mer innan denna kväll är till ända.


Kommentarer
Postat av: Camela

Tjusig bloggen blivit damen..hoppas på en SPA-kväll snarast!! Puss

2009-02-04 @ 21:31:48
Postat av: Camela

Tjusig bloggen blivit damen..hoppas på en SPA-kväll snarast!! Puss

2009-02-04 @ 21:32:23
Postat av: Camela

Tjusig bloggen blivit damen..hoppas på en SPA-kväll snarast!! Puss

2009-02-04 @ 21:32:31
Postat av: Camela

Tjusig bloggen blivit damen..hoppas på en SPA-kväll snarast!! Puss

2009-02-04 @ 21:32:49
Postat av: Camela

Tjusig bloggen blivit damen..hoppas på en SPA-kväll snarast!! Puss

2009-02-04 @ 21:34:00
Postat av: Erika

Undra om Camilla gillar att upprepa sig.

2009-02-05 @ 09:35:01
Postat av: Mamma Di

Kanske är det som jag på Emelis blogg!

Puss

2009-02-05 @ 10:55:21
Postat av: Camela

haha! men vad blev det nu då!? jag trodde inte ens det blev en kommentar. As garvar!! min dator är ett mongo..

2009-02-05 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se