stickhelvete.

Ja, som rubriken antyder har jag gått och fått mig några stickor. pluttepluttesmå stickor som inte går att få ut, hur mycket man än klämmer, petar, nålar och pincettar så rubbas dom små jävlarna inte en millimeter. Så fort man rör något så gör det störande ont, hur fan gör man för att få ut dom? Kanske ska man testa med trälim? Nåja, snart hugger jag av mig hela handen.

Hos tandläkaren gick det mycket bra, fick Ua i käften och knallade ut med en räkning på 570, som numer min nya kostnad är om året då jag var tvungen att erkänna att jag vikit mig för snusens lustar igen. Min tandläkare är snäll, hon klappade mig på axeln och sa att jag var duktig, precis som när man var liten. När undersökningen var över väntade jag med spänning på det fina bokmärket, men ack det blev inget. Jag bannar mig själv för att jag sa att jag var tjugotre när hon frågade.

I morse trodde jag faktiskt att Lill-Nissens sista stund var kommen, som Sophie och jag pratade om häromdagen, saker händer alltid just samma dag som man tänker på dom. I morse sa min kära mor: "Och bilen startar som vanligt?". Jaja, klart den gör det, har aldrig haft problem med att få den starta. Men på vägen ner till gärsgårds la den av fyra gånger. Det är ju så man blir lite mörkrädd tamme tusan.

Nu (ca 30 minuter senare) har jag och papps varit ute och glidit i Lillis och det konstaterades att den inte går helt klockers. Tankade och fyllde på med K-skydd men den verkade inte fungera bättre för det. Why God?

Nu ska jag fortsätta med mitt problem att få ut stickorna och sen blir det nog en sväng till tant farmor och hälsa på.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emelie

På tisdag kommer mönstret för klänningen hem.

Och så har du ju faktiskt glömt att fixa klart min blogg :o



Miss you bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se