well hello.

Hej alla mina kära

Eftersom jag dagligen stör mig på att folk inte uppdaterar sina bloggar så gör jag en till uppdatering (lite eftersom det inte blev någon igår). Det är mig ett kärt besvär att skriva om berätta om livets vedermödor för er mina kära vänner. Hoppas det är lugnt att jag kallar er för mina vänner?! Nåväl, sitter och pratar med min numera före detta kollega på msn, pratar om helgens bravader, det kommer nog bli ett fylleslag utan dess like (får vi hoppas), man måste ju samla på sig lite rövarhistorier så man har något att berätta för Bebbibooo när han/hon blir stor.

Tänk, nu är det bara 22 dagar kvar tills beräknad födelse av bebisen, om en månad kanske jag är moster, för första gången. Fatta vad coolt. Vissa av er tycker säkert att det är det mest vardagliga som finns, men rackarns, JAG SKA BLI MOSTER!!

Sista dagen på Acb norra i morgon, som jag skrev i förra inlägget så lär jag väl börja gråta eller något, har blivit så jävla blödig på sista tiden så tårarna lär väl börja spruta i morgon när man ska säga hejdå till folket. Det klubbades idag att vi ska äta middag nere på byn i morgon allihop (eller dom som vill). Det känns roligt, att göra något speciellt sista dagen tillsammans.

Nej, nu ska jag sluta låta som en miserabel gammal träsko och vara glad istället. Har trots allt fått över två fina år tillsammans med folket, tio månader tillsammans med grabbarna på norra. Det är jag enormt tacksam över och kommer aldrig att glömma.

Må väl darlings!


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

The same tooo you

Puss

Postat av: Mamma Di

Fylleslag???????

2009-02-20 @ 11:46:52
URL: http://brittalovisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Att bli moster är ungefär lika häftigt som att få egna barn, ett plus är att man kan lämna igen ungen när det blir för jobbigt;) Inte lika lätt med en egen så att säga...(man vill det i bland faktiskt)

Jag var mer nipprig när syrran skulle till och föda än när jag själv stod inför det, knepigt..

2009-02-20 @ 16:30:57
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se