yehello.


Hej hå. Vilken jävla dag, den har gått i lite av ett snigel-tempo, det är gött att man jobbar med trevliga människor. Korvstroganoff ala Irene till matlåda då Daniel lovade mig det igår. gött. Dessutom har den mannen haft en enorm träningsvärk idag, och faktiskt har det varit riktigt nice, tog nästan ner han i armbrytning och dessutom så har jag varit nära överjävlig mot han som straff för hans förbannade jävlighet igår.

Försov mig i morse igen, kom på jobbet och fick höra att två till hade gjort det, med andra ord 50% av styrkan. Då kändes det legitimt att göra det faktiskt. Dock kändes det som om jag lika gärna skulle kunna ha försovit bort hela dagen, dessa hundra-hyllor tar kål på en efter ett tag får jag lov att säga. Och varför i hela helvete ska man behöva ha en beskrivning till två hyllor? Det må finnas a hole bunch of helvetiskt inkompetenta jävlar i vår sjuka värld, men är man så kass att man inte fattar hur man sätter in en hylla så ska man fan inte ha någon jävla garderob heller. gaah.

Snart ska jag kila iväg till Allmighty och trixa lite, kan ju alltid hoppas att han bjuder på en skvätt gudabenådad kaffe, känner mig en aningens ur mina sinnens fulla bruk nämligen. I morgon är det Best Western Hotel som står på programmet, ska lyssna på Terry Evans (för andra gången), hoppas att det blir en trevlig afton. Blir middag med Allmighty, syster, Tora och fru Ingrid innan. nice.

Nej, detta blev ett trökinlägg. Därför slutar jag skriva här.

/ Ellinor - all natural.

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag håller med, det är svårt att hitta något man fastnar vid. Finns ju trots allt några stycken bloggar här i världen.



På mitt jobb förvarar vi reservdelar till Renault. Skitkul! Not. :) Jag kör runt och plockar bildelar helt enkelt. Uh. Men truck är ju helt ok ändå, det fläktar rätt gött ibland. Haha. Man får vara glad åt det lilla man har på jobbet!



Garderober låter lite roligare. MEn bara lite.

Haft en bra kväll?

Postat av: Marika

Ja, modebloggar finns det tillräckligt av!



Jasså har du fått äran att skissa den? Cool! :D



Min kväll har varit lugn hittills, sitter och kollar på Grey's och känner att jag mår bra typ. Haha. Vad ska du göra när veckan tar slut och du inte ska vara kvar på fabriken?

2009-02-25 @ 21:21:23
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se