gratulationer.

Först och främst får jag lov att gratulera Danill som blivit farbror för andra gången idag. Grattis grattis.

Ibland kan jag bli en aning fundersam över vad mina föräldrar tror om mig egentligen, mamma förlägger sina disksvampar (använda) på något bra ställe. Sen tror hon att oskyldiga jag har fått abstinens och snott dom. Käre värld, hade dom varit oanvända hade jag förstått hennes misstro om mig, så mamma, jag har icke stulit dina disksvampar. Jag fick ju en helt ny förpackning när jag fyllde år ju.

De senaste dagarna har visat sig vara riktiga fuldagar, har gått omkring utan smink i mjukiskläder mest hela tiden, men jag har i allafall ett fint, rent, mjukt och lent hår. Nöjd. Men förhoppningsvis får man väl klissa dit snygg-ansiktet i helgen.

Pappa tyckte att det var lite förkastligt att jag inte skrivit någon förklaring till min rubrik häromdagen; Surgunt Indocti. Och hör på tusan, nu vet jag vad jag ska säga att min pappa jobbar som nästa gång någon frågar, det är nämligen hans nya titel. Antar att meningen har en släng av latin, och den betyder så mycket som; snillen träder fram, olärda. Han har då bra höga tankar om sig själv den mannen, med all rätt dock. Undra om det är det som även är mitt kall i livet, träda fram som det egentliga snille jag är, vad tros?

Undra om man ska ta sig en kopp fika innan det är dags att beträda den efterlängtade sängkammaren, har nämligen gäspat ett x antal gånger senaste timmen.

Jobb i morgon på slavlägret med den ökända garderobs-Hitlern till försteman, Stalin, Lenin och dom andra diktatorerna som förhåller sig på bygget. Matlådan är fylld och modet är på topp inför morgondagens alla prövningar i packen, hoppas på en lugn dag.

Nu, fika och bloggläsning.

Heders - Bara Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se