Helgen avklarad.

Då var denna helg avklarad också, inventering på Acb i lördags. Jag och Fosie blev satt på att inventera bandningen och packen. Ganska drygt att räkna allt, men det låg mest på Fosies bord att göra det medan jag var sekreterare. När allting var klart blev det dock ominventering på en hel massa (dock ingenting som jag och Soph gjort själv). Och jag kan nästan svära på att hälften av ominventeringarna berodde på omatematiska överhuvuden.

Lördagkväll spenderades framför tvn, tittandes på World trade center och Scream 2, samt lite nostalgi i form av Absolute music, Yabba dabbadance och smurfhits.

Kalas idag för lill-kusinen som fyller 14 i morgon. Men tänk att det ska vara så svårt att hålla käften för vissa människor även denna gång.

Jaja, nu ska jag se på trollkarlarna och sen blir det att slumra, skönt med förmiddagsvecka. Skönt att vara ledig på fredag!

/ Ellinor - trötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se