jovisst.

Så kommer vi till det här med att bedriva otukt på annans mark, det är inte annat än att man känner sig lite orolig över att man ska få någon annans invärtes vätska kletad på sin kropp. Jag pratar alltså om Olverts förföringsförsök i min säng. Sällan har världen skådat en blick med sånt bergär som Olvert hade då, just när hon drog ner hans kalsonger och hans härligheter blottades för allmän beskådning..Hennes lycka var ett faktum medan mitt stora förtret blossade upp när jag fick historien berättad för mig i ett senare skede. Och om jag känner allas vår Olvert rätt så har hon även dragit den sedevanliga porrdansen för att i ett tappert försök få detta lilla oskyldiga offer falla för hennes lustar. Tydligen var dock hennes dans för ograciös, för enligt henne själv så blev det inget ligga. Inte den kvällen i allafall. Inte i min säng.

Nej, åter till den bittra verkligheten vi faktiskt dras med, Empan har just duschat av sig en klase svett och jag sitter här, glänsandes i mina egna kroppsliga vätskor som kommer av den briljans jag utsöndrar var gång jag får en idé. I morgon är det jobb igen och så ska vi väl alla hoppas på att vi får höra något positivt angående våran lön, vore ju rent av förkastligt om man var tvungen att leva på existensminimum hela veckan. För en hårt arbetande kvinna som jag har även utgifter..bilen skall tankas, datorn skall betalas, Unge herr Pena ska ha sina slantar och Empan ska underhållas med karameller av alla dess slag.

Måste berömma vädergudarna för det fina snöfallet vi haft, med ca 15 centimeter lössnö på vägarna begav vi oss ut, jag och Empan, för att köra sönder vägarna. Dock misslyckades vårat försök lite grann, dom blev bara bättre efter vår framfart. Lill-nissen är emellertid så låg att man plogar sig fram. Sladdar blev det i allafall.

Nu är det nog dags för en trött, förkyld gammal spritskadad människa att krypa till kojs med en film.

Heders - B-b-b-b-b-Birger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se