Sjuk.


Jag med termometern

Idag är det faktiskt jäkligt synd om mig, för jag är dödssjuk. eller ja, huvudet fullt av onödigt, äckligt snor och halsen är lite av ett rivjärn. Förstår inte varför jag ska drabbas av detta hemska ting som kallas förkylning, om man ändå vore immun.
Dagen har då mestadels gått ut på att ligga i sängen och sova samt kolla på Vänner. Börjar bli lite ledsen nu eftersom säsong 2 snart är slut. Snälla Emelie, kanske du kan bränna ner resten? Snälla.

Nej nu ska jag sova och hoppas på att jag är piggelin och friskus tills i morgonbittida.

/ Ellinor - host och snörvel.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tyvärr pullan, jag har tagit bort alla avsnitt från datorn :/

Postat av: micke

då kan vi snörvla i kapp då inatt sov man inte mycket bara hosta å snor.

2009-01-13 @ 09:10:04
Postat av: Robin

Hör av dig nåt framöver så kan jag kanske fixa resten av avsnitten åt dig ^^

2009-01-13 @ 21:24:31
URL: http://favoritrobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se