stressade människa.

Har i allafall blivit några stackars slantar i vinst på poker idag, jag satte mig på "bätter sia" av bordet och vann gång på gång. Sista rasten bytte jag sida och med det var också turen förlorad, jag tror stenhårt på att det verkligen finns en loosersida.

Fick sms av Allmighty idag som jag tycker är värda att nämnas eftersom dom var så geniala;

"Och här lyser flitens lampa. Ikeas hopp och framtid. Bloggarnas drottning sliter ut sina värdefulla händer. Dessa händer som är ämnade att få ner de mest otroliga memoarer. Världen har aldrig skådat en passion och känsla som hennes. När hon skriver står Wassberg still".

Jag skrev förstås och sa att det endast var pokerlampan som lyste på företaget.

"Ty under den svaga lilla lampan satt de hårt arbetande människorna, dom voro dömda till att spela bort sina löner för att överleva. Den dagen stod hela inkasseringen stilla, i ett hörn satt arbetsledaren och mådde rätt illa. För den som inga underarbetare har, han få ensam med maskinerna sitta kvar. Pengarna på Acb rullar in, det går bra nu. Röken under den lilla lampan låg tjock, de allvarliga pokerfaceen skymtas ibland".


Frågan är bara vart karln får allt ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se