världens genom tiderna största.



Ni minns väl Alfons "jag ska bara" Åberg? Klart ni gör, han är ju tidernas största geni, dessutom är han snygg som få. Likheten med en ung Fredrik Reinfeldt är slående. Dock är Reinfeldt inte på långa vägar lika fager som denne unge man.

Okej, det är sånt här som förpestar ens hjärna när man sitter rastlös och galet snorig hemma i soffan. Och hur mycket jag än försöker aktivera min hjärna och tänka på annat så slutar funderingarna ändå alltid vid samma sak, Alfons Åberg. Satt och funderade på finsk öl och det slutar med unge herr Åberg. Funderar på Magnus Samuelssons graciösa dansmoves och tänker på Alfons Åberg. Hur kommer det sig att ALFONS FUCKING ÅBERG har okuperat min hjärna?

/ Alfons Haraldsson..nej, Ellinor Åberg menar jag ju försås..eller?!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se