Vilka raringar.

Jaha, Jennie och Joe var faktiskt ganska snälla i deras utlåtande, jag körde på samma alla dagar - Har hostat som en TBC-sjuk. Dom tyckte synd om mig.

Idag har jag fört Acb rätt in i miljonerna med min pack-teknik, ellerja, har i allafall jobbat som en jävla blådåre, men vad hjälper det när det blir stopp titt som tätt? Fick i allafall till 2500 och det är vi ju nöjd över. Som Larssa Lort uttryckte det; "Det var längesen vi var uppe och nosade på dom här siffrorna"  och det tror jag alldeles säkert.

Danill den räven "glömde" Glenne hemma idag så jag får vänta en dag till på min älskling. Men faktiskt så går det ganska bra ändå, har lånat mammas lilla bebisdator Maj-Conny eftersom internetet bestämde sig för att inte samarbeta på pappas laptop.

Har inte så mycket intressant att förtälja förtillfället. Men det kanske kommer en uppdatering till innan det är dags att lägga ner huvudet. Håll ut(kik)!

Heders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se