where do you go when youre lonely?

Ja, som sagt, då var man åter tillbaka i verkligheten, och för att mister Otto inte ska ha mer att klaga på så släger jag in två inlägg.

Nu börjar slitet på Acb igen i hela två månader innan det är dags att sluta sina dagar där, städa ur sitt skåp och trycka anställningsnummer 1232 på stämpelklockan för sista gången - shit vad jag kommer sakna folket!
Men det är nog fan dags att göra något annat nu, som jag sagt förut, när man börjar dra ner byxorna innan man ens har kommit in på toaletten är man lite väl hemma, och då är det nog dags att dra vidare. Så från att ha varit en allväders packare ska man nu bli frititdsforskare på allvar.

Nyår blev alldeles utmärkt om man bortser från sjuklingar, en aning kyla till en början och en fastkörning som faktiskt slutade väl. Mysigt var det då alla gånger och Fosie vart glad över sin julklapp.

Bedrev senaste söndagen på macken i Åsarna och det kan jag säga var det vidrigaste och äckligaste jag gjort i hela mitt liv. Som Erika också skrev i bloggen, 25 ryssar på samma toalett slutar bara i kräkningar. Vuxna människor som skiter ner hela toastolen med sin diarré - inte nice!

Igår blev det Wii sportslir och jag tog hem bowlingen med hela fyra poäng över föregående spelare. Tennis, golf och boxning var dock talanger jag inte riktigt besatt så det gick mest käpprätt. Men roligt som fan var det. Blir nog lite övning tills nästa gång, och då ska jag ta hem guldmedaljen i varenda gren. sådeså.

Nu är det nog dags att knalla till toaletten och göra kvällsbestyren innan det är dags att dra igång en movie och lägga sig för natten. Godnatt på er folket så hörs vi kanske i morgon.

Slutligen drar jag av några fina citat;

"Jag packar som en grinch"
/ Fosie letar efter något i väskan.

"Hellre tillsammans med våra tankar än att äta gröt ensam"
/ Jag klämmer fram världens bästa citat.

/ Ellinor - brandman söker flamma - en programidé!

Kommentarer
Postat av: Fosie.

När sa jag så? Otto skulle ju fressten inte besöka din blogg nå mer..

2009-01-06 @ 23:37:26
Postat av: Mamma Di

Kul med lite uppdatering

Puss

2009-01-07 @ 08:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se