with you, with you, with you, with you, with you girl..

Jaha, då har man fått order från Fosie att blogga, och inte nog med det, jag skulle blogga bra också var tanken. Hur bloggar man bra då? Nåväl, du ska få din uppdatering Fosie.

Dagen har gått kanske hur långsamt som helst. Remmar, robotar och skit har gått sönder och vi har fått driva mest hela dagen. Ståtid i all ära, men det kan faktiskt bli riktigt drygt ibland, det har jag erfarit idag. Speciellt också när jag redan är less på min musikblandning på mp3n, den mesta tiden med lurarna i öronen går nog ut på att zappa mellan låtarna.

När jag åkte hem såg jag en tomtemask i ett fönster, fick världens jävla hjärtklappning och höll på att ramla ur bilen, närmare Rätan stötte jag på två älgar som stod och betade i dikeskanten, inte varje dag man ser dom beta på vintern. Konstigt nog (eller det är fan inte konstigt längre) så vart jag mer rädd för tomten än för livs levande kreatur som kunde ha demolerat både mig och bilen till atomdelar. Fick därför ett visdomsord när jag kom hem från KA: "Hellre komma hem lite senare, än att inte komma hem alls". Och det är ju alldeles sant, men sitter man i bilen själv och längtar hem är det inte lätt att gnu på i 70.

Spelade poker med mina kollegor i dag också, gjorde en hattrick och vann tre gånger på rad, sen föreslog gossarna att vi istället skulle satsa en tia. Och vem drog hem dom stålarna om inte jag. Gick sedan runt och klagade på att mina byxor snart skulle ramla av för dom var så tunga av alla slantar jag hade i fickorna.

Inventering på lördag, kommer nog bli en aning drygt att utföra själva arbetet, men förhoppningsvis får jag inventera med världens bästa Fosie, så det kommer nog gå som en däns.

Nu är det nog dags för lite Vänner känner jag, plöjer igenom säsong 2 som jag hittade här hemma som klippan Emelie hade lämnat. Härligt. Det där med lektyren som jag skrev igår får vänta tills en annan kväll.

/ Ellinor - everybody was cruisi´n on a siljabååååt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se