återvänden.

Jaha, då har man sedan några dagar återvänt till skogarna igen. Riktigt trist att återvända efter en sån fruktansvärd kanonhelg. Tripp snart igen tror jag bestämt.
Har dock varit en smula dålig på att uppdatera, men jag har lidit av en obestämbar sjukdom som kan ha varit relaterade till de sedevanliga dagen-efterbesvären. Nåväl, är väl fortfarande inte riktigt på topp, men ändock ska jag väl försöka komma fram med något.

Har jobbat mellan 7-16 idag. Bytte med lillasyster eftersom hon tydligen ville roa sig med sina vänner från Götet igår. Det var ett lyckat byte, annars hade jag jobbat än. 
I morgon är det jobb igen, 8-13, sen bär det av mot Turingen och Twisterspelande med ett gött gäng. 
Klockan 17 har den prestigefyllda kubbturneringen sin start och team Kippis satsar självklart på en pallplats.

Skit-msn verkar förresten inte vilja fungera.


Kommentarer
Postat av: E

Hejhej, jättefin blogg :)

I vilket program gjorde du din header :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se