Även ikväll.

Även denna kväll har telefonen gått på högvarv av människor som befinner sig i ett annat tillstånd än mig, dock var det från stråket denna gång. Nämnde jag att jag var en smula bitter?

I morgon är det uppstigning 06.30 och vid sju är det dags att sätta igång morgonsysslorna. Hälla i mina gamlingar kaffe och utfodra dessa med diverse livsmedel till frukost. Jag kan ju glädja mig med att jag åtminstone slutar 20.00 i morgon.

Blev inget Tjörn för min del idag, somnade som en klubbad säl när jag kom hem på rasten. Dock hörde jag att Hasse Fajn hade vunnit ostrullstävlingen och att han blev en korg med ostar från Kullens gårdsmejeri rikare. Dom kostar då på med åren, förr har man minsann bara vunnit några sketna tuber mjukost.

Nej, nu ska jag faktiskt ta och lägga in lite fina sidor på favoriter och sen ta och slumra. För i morgon är det en bra dag, en dag då alla är bakis utom jag. Det är så jag vill sjunga ihop med Thore Skogman alternativt Liv Ullman när sånna här saker händer. Det är underbart.

Godnatt och carpe noctem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se