Hej.

Hej på er alla dönickar.
Till att börja med vill jag fråga om det bara är jag som tycker att Ernst Kirchsteiger är snygg?

Nåväl, dagen har flutit på rätt bra faktiskt, trots den tryckande värmen har det gått fort och lätt att jobba. Sånna dagar vill jag ha fler av, tillexempel i morgon, när man jobbar sista dagen på Acb. Kanske föralltid?!

Dock råkade jag och Sophie ut för en liten emotionell fadäs i morse. 05.50 när vi lämnat av våra samåkande människor Nisse och Juppa så började bilen jucka fram. Svängde in på en parkeringsficka och bilen la av. Bensinjävlastopp. Ringde Crack men han var tydligen sjuk. Ringde Daniel, inget svar. Fick tillslut tag på Peet och Mörten som så snällt kom och skjutsade oss till OK för att fylla en dunk.

Har varit på Moncafé med la familia ikväll och fikat. Det var trevligt värre. Fast Erika påstår att en myra pissade på hennes lilltå, det var inte käckt.

Nu ska jag snart bjuda Allmighty på kaffe om han behagar komma någon gång. Sen blir det ut på sjön för att dra upp öbbarn alternativt storgäddan.

Slut på meddelande.

Kommentarer
Postat av: Erika

Öbbarn får du åka till Digerberget för att dra upp. Och Ernst är INTE snygg, bara jävligt nörd-mysig!

2009-07-02 @ 22:36:16
Postat av: Anonym

Haha! jag har redan dragit alla öbbare för nån natt sen.

2009-07-02 @ 22:55:52
Postat av: Helena

ernst är sån man vill hemma i lägenheten, som tassar fram barfota och pysslar, lagar lite mat målar en list och bara ser bra ut, för det gör han, faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se