Saker som borde uppfinnas.

  • Självtvättande kläder. Ett måste i småbarnshemmet, men också för oss lata ungdomar.
  • Automatisk nagelklippare. Det finns verkligen inget tråkigare än att klippa naglarna.
  • Samtidigt kan det uppfinnas en nagelmålarmaskin. Lika tråkigt att måla naglarna som att klippa dom.
  • Elektroniska snusdosor. Dom försvinner alltid, i allafall för mig. Och nu när jag efter mycket övande lärt mig vissla vore det ju perfekt om man bara kunde vissla en strof så piper den eller nåt.
  • Automatisk hemhjälp. En robot som går runt och städar, lagar mat, diskar och donar. Vore helt perfekt för mig i allafall.
Kommer dessvärre inte på något mer just nu. Men skriv gärna en kommentar om du kommer på något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se