Satan.

Jag har nu kommit till det stadiet att jag i princip vilken sekund som helst skulle kunna lägga mig ner och grina. Kanske till och med grina blod. Jag vill också till Fäviken och ha det lajbans. Men icke.

Förvisso är det ju bra att vara hemma och tjäna pengar istället för att betala många hundra för att få en bakfylla. Men lätt att tänka så då när nästan alla ens vänner ska dit och förlusta sig. Och det gör ju inte saken bättre att man blir fullkomligt psykiskt instabil av att jobba. Dessutom drar jag mig från att höra alla jävla rövarhistorier om helgen sen.

Jag känner mig fruktansvärt bitter.


För att positiva upp inlägget kan jag ju säga som så; - Helghelvetet börjar om en kvart.

Kommentarer
Postat av: Erika

Män ja ä int bitter.

2009-07-24 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se