Ånge.

Hej gott folk.
Var i Ånge igår och rumlade, hann dock bara med förfesten innan det blev hemgång igen. Vilket var göttans. Var alltså tillbaka på Turingen vid elva. Kaffedrickning och historieskrivning med Soph, Annie, Jens och Maja. Skrattade så jag höll på att dö ungefär hela tiden. Sen kan man ju även tacka sig själv idag när man mår fruktansvärt bra och inte är ett dugg bakis.

Åsså ett tack till våran driver B-O som körde oss kors och tvärs runt halva Ånge kommun. Thanks.
Dessutom ska vi lira kubbturnering i juli, jag hoppas du har anmält oss nu. Måste bara komma på ett bra lagnamn.

Nu ska jag hänga tvätt sen blir det Mario-party turnering.
En gång för alla ska vi utse vem som är bäst..det kommer bli jag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se