Drygt.

Sitter och väntar på posten som tydligen ska behöva ta fem år på sig att komma. Har varit nere på dagis och lagt min hand över de lortiga golven.
Det är roligt med barn egentligen, varje gång jag beträder dom där väggarna får jag nya namn; Idag hette jag Ellen, häromveckan hette jag Ebba. Annars tillhör det vanligheten att jag heter Fröken Pelle.

Idag blir det glassätning till brain-freeze med Sophie, sen jobba röven av mig tills klockan blir nära på natt.
Måste planera Stockholmsfärden också så det blir någon ordning på tågtider och bilturer, samt en och annan öl.
Känner mig lite som värsta turisten nu när jag mest är ute och flänger. Besöker den vackra huvudstaden två helger i rad nu framöver innan det är dags att gå på arbetet som vårdbiträde. nice.

Postkvinnan, vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se