Los promenados.

Godkväll gott folk.
Har nyss varit ute på en angenäm promenad med Kristoffer och den ohängda jycken Minja. Slutade på 6 kilometer tur och retur. Kristoffer gick i sina bästa promenadskor och trodde att det skulle bli ett fint svamp-år i år. Ja jisses, det blir det nog.
Nästa gång blir det minsann elljusspåret, och då blir det löpning utan hund. För maken till hund att skita hela tiden (eller försöka skita) har jag då aldrig skådat.

Nu blir det lite uppdatering inom bloggvärlden som inte har skett på ett par dagar. Sen blir det minsann sängen, tidig uppstigning i morgon. Klockan nio avgår Lill-nissen från Haraldsson residense och då ska håret vara lockat och de bästa gå-bort kläderna på, samt att jag ska ha packat in min bror i bilen också.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Em

Klockan sju ska jag vara klarduschad och lockad :P

2009-06-04 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se