studentyra.

Då var man inne i stan på studentyra då. Och jävlar vilken fest. Massa folk, lastbilar och musik överallt. Man blir så glad av allt, jag skulle kunna betala hela tjugosju och femtio för att få vara med om den dagen igen. Men det är svunna tider, hela fyra år sedan. Dock är det fortfarande många många som frågar om jag tar studenten i år, eller ifrågasätter varför inte jag ska på balen. Fast på bolaget behöver jag inte visa leg, inte alltid i allafall.

Pärra och Micke letar febrilt efter Eurosport då dom vill se tennis, pappa och Lillebo ligger och chillar i sängen och mamma och Erika är på matpiraten. Då vart det bara jag kvar, och jag, jag gör ingenting. Sitter mest och väntar på att Emelie ska ringa så jag får hämta henne i min pimpade lill-niss :).

Hoggars klockan fyra för inmundigande av studentmiddag, sen blir det straight to Rätan. I morgon bär det av till Ånge på Träslaget och Efterbränningen så det blir till att vara utan flaskan ikväll.

Ännu en gång har jag skrivit en sånt inlägg som jag själv hatar att läsa.
Därför sätter jag punkt.



G R A T T I S     S T U D E N T ! ! !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se