another lill-niss.



Godmorgon alla goudingar. Eller egentligen var det morgon för ungefär tre timmar sen, helt insane när man är arbetslös. Men lill-nissen skall underhållas, så i morse var det att köra ner den lille pansarvagnen till Ryds glas för att få den omplåstrad. Lånebilen jag fick var till min stora lycka även det en lill-niss, en nissan micra. Döm av min glädje att jag var lycklig över att få köra den, så lycklig att jag nästan körde mot enkelriktat. Dock ska jag lämna tillbaka pärlan om fyrtio minuter. Vill också berätta att man inte är så anonym i den bilen, klistermärken tammefan all over.

Nej, nu kanske man skulle ta och kolla lite på scrubs innan man ska ner till den söta glasmästaren, sen blir det att fixa klänningsmönstret. Tänkte lägga upp steg för steg bilder på när jag syr den om ni vill se?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart att vi vill se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se