bebbibooo.

Hej kära vänner. Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, och jag som skulle skriva oftare, skämmes tammefan. Men men, har inge internet hemma förtillfället så det vanliga ordbajseriet har legat på hyllan.

Idag kommer Erika, Micke och bebin hem, mamma och jag har köpt massa presenter, man kan nästan tro att det är julafton, hehe. Appropå bebin så måste man planera sina dagar nu för tiden, att åka på affären tar femtondubbelt så lång tid nu när precis ALLA ska prata och gratulera, men roligt är det.

Idag har jag städat i huset, dammsög och torkade golven och grejade medans mamma var ute på promenad, gissa om hon vart förvånad när hon kom hem, det var roligt. Ska snart ner på affäret med mor och handla lite till middagen samt smörgåstårtan som vi ska kalasa på i morgon. gött gött gött.

Vill bara påminna er om att Just go med Lionel Richie och Akon är världens bästa låt förtillfället - lyssna på den!

Bjuder på en bild..


Mina systrar och jag julen 2007.

Kommentarer
Postat av: Tyringsbon.

Det var inte du som sa det, det var Göran, dock i ett mycket bra försök att imitera dig! ;) Me to, snart måste något styras upp!

2009-03-28 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se