fuck you i´m from norrland.

Det är alltså bevisat, man måste alltså vara från Stockholm eller något annat flott ställe för att kunna göra sig en blogg med höga läsarsiffror. Jag har försökt mycket, kanske inte allt, för att få min läsarstatistik att gå käpprätt uppåt, men det lyckas inte. Jag uppdaterar flitigt, får kommentarer samt sms av folk som tycker att jag skriver bra, så så dålig kan ju bloggen egentligen inte vara samt att jag kommenterar kända bloggares inlägg. men ack vad mitt slit ger lite utdelning. Nu är det all in som gäller.


Min besöksstatistik håller sig på en jämt, tyvärr väldigt låg, nivå.


Utan modeblogg ska jag nå toppen. Är Ni med mig?



Kommentarer
Postat av: Mamma Di

absolutli!

puss men hur gör man för att se hur många som läser?

puss igen

2009-03-04 @ 08:12:46
Postat av: Helena

Japp! Och tack för att det inte är en modeblogg:)

Postat av: Emslan

Själklart gumman! Tycker alltid din blogg är fin och fräsh, och ja, du skriver bra. Släng in en rad eller två på min nästa gång du kikar dit! Plask.

2009-03-04 @ 21:11:15
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se