heartbeat.



Idag har jag varit uppe sedan tuppen gol och slitit i min egen svett. Ellernä, åkte till bvc i möranst med de blivande föräldrarna och fick lyssna på lill-bebbibooos hjärtljud, hur häftigt som helst. Sen blev det arbetsförmedlingen i fyrtiofem minuter för att få höra att det inte finns några jobb. Höh? Skämtar du? Jag trodde jag skulle få ett. Dollar för skivköp och sedan bar det av till panget för att insupa en kopp te med Erika och Soph.

Nu får det vara nog med den informativa delen i inlägget. Fast förutom det har jag inte så mycket att tillägga. Ska fila min naglar nu.

/ Ellinor -
nu vill jag bli moster!

Kommentarer
Postat av: Erika

Veelkommen, tittade in en sista gång innan läggdags, och vad ser jag? En uppdatert! Då blir man nöjd! Nu lägger jag mig och drömmer om att kanske få besöka en förlossningssal inom de närmsta dygnen. (Helst innan veckan är slut)

2009-03-09 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se