hujedamej.



Jaha, jag trodde att när man gjorde en bebis och man fick ett datum, så skulle den anlända då. Men jag börjar undra om storken bara är en bluff?! Kan dom inte bara säga "Jadu kärring, den kommer kanske någongång under mars månad, men den kan även komma under februari eller april". Dom kan faktiskt inte bara lova saker till höger och vänster!
Som ni kanske förstår så har det inte kommit någon bebis än, idag är det beräknad födelse av skitongen, men Erkki får nog vänta några dagar/veckor till på att svepa in Malte Sune Anders i den stora mjuka filten hon fick på barnens hus.

Kattongan växer så det knakar, och nu är alla tingade, men jag funderar på att stjäla dom allihop under jackan när jag går hem. Sen ska dom få bo i en låda under min säng och när ägarna frågar vart dom tagit vägen ska jag se mig mystiskt omkring, göra ett försök att vissla och möjligtvis smyga iväg lite obemärkt för att undanröja alla misstankar på att det kan vara jag.

Och till hela den svenska tv-produktionen, snälla snälla snälla, släng något hårt i huvudet på af Ugglas-typen så hon håller käften. Dom andra kan ni förresten avskaffa från landet också. Agnes gräsliga sparkdräkt ska eldas upp och sen kan vi andra, någolunda normala människor, leva tillsammans i harmoni utan att behöva bli irriterade över människor med fullkomligt meningslösa låtar. Annat var det när jag var ung. Petra Mede kan också dra något gammalt över sig. Tacka vet jag Christian Luuk. Fan att man ska jobba i morgon, annars hade jag tagit mig ett rus så jag blivit på paljetten för att glömma Ugglan för en stund.

9 minuter kvar så blir det wii i allafall. schyssta bananas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se