jag vet att du hatar listor mamma.

Hur gammal är du om fem år? Jag är då 28 år och 2 månader.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina systrar så vi stod och sålde Semlor på norsgården.
Hur lång är du? 170 cm över havet.
Vilken är den senaste filmen du sett? Minns inte riktigt, kan det ha varit Wallander - hämnden på alla hjärtans dag?! Kollar väldigt sällan på film och tv.
Vem ringde du senast? Erika, och sa att vi skulle till tant farmor.
Vem ringde dig senast? Allmighty.
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jag bara ligger i soffan och är allmänt lat och fet. Ska väl sova snart så jag orkar gö någon livsviktig grej till något fönster i morgon :). Go natt på dig Ellinåål".
Föredrar du att ringa eller skicka sms? haha. Skicka sms.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married.
När såg du senast din mamma? Alldeles nyss när hon var inne här och pratade lite.
Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna.
När vaknade du i dag? 09.45 kanske.
Vilken är din favoritjulsång? Juletid eller vad fan den heter med Christer Sjögren och Carola (är det dom som sjunger den?!).
Vilken är din favoritplats? Sängen helt klart, kan spendera en livstid där.
Vilken plats föredrar du minst? Under sängen?!
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag befinner mig på ett ställe jag trivs, sen vart det är spelar inte så stor roll.
Vad skrämde dig som barn? Jag var rädd för högstadieeleverna på skolan.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Igår på arbetsförmedlingen när Emelie skrattade skithögt flera gånger bara för att vi tyckte det var pinsamt.
Hur stor är din säng? Ganska liten, skulle ha haft en större jäkel.
Vem sov du senast tillsammans med? Skavfötters med Empan.
Sover du med eller utan kläder på dig? Sover jag med någon blir det t-shirt, sover jag själv blir det ingen t-shirt.
Hur många kuddar har du i sängen? två.
Hur många landskap har du bott i? Har bara bott i Jämtland.
Vilka städer har du bott i? Östersund.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
Är du social? Beror på vem jag ska vara social med, sånna som jag känner är jag social med. Även folk jag ibland träffar under dagen kan jag vara hiskeligt social med, det beror på humör.
Vilken är din favoritglass? Choklad.
Vilken är din favoritefterrätt?  Är inte så förtjust i efterrätter, förut älskade jag det, men nu har det liksom taggat ner en aning.
Tycker du om kinamat? Det är kanske hur gott som helst.
Tycker du om kaffe? ÄLSKAR kaffe. Livets dryck.
Vad dricker du till frukost? Oboy eller mjölk och kaffe förstås.
Sover du på någon särskild sida? Beror helt på vilken säng jag ligger i. Vill oftast ligga vänd in mot väggen.
Kan du spela poker? Utslagspoker är jag kung på.
Tycker du om att mysa/kela? Kanske hur mys som helst!
Är du en beroendemänniska? Är beroende av vissa ting ja.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jorå.
Vill du ha barn? Vet inte.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och baskunskaper i det norska språket. Annars kan jag några enstaka fraser på Tyska, Finska och Franska (har läst franska i tre år. skandalöst).
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, har aldrig behövt det.
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
Vad spenderar du mest pengar på? Bensin.
Äger du dyrbara smycken? Inga tiotusenkronors smycken direkt, det dyraste jag äger är nog en ring för över tvåtusen.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Scrubs, vänner, satc och det okända.
Kan du rulla med tungan? Rulla med tungan?
Vem är den roligaste människan du känner? Buffy.
Sover du med gosedjur? Nej.
Vad har du för ringsignal? Någon sjuk jävel som skrattar.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det har jag minsann, inramat till och med.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Var branog ont med röda saker i detta rum, men datamusen är röd.
Flirtar du mycket? Sällan avsiktligt.
Kan du byta olja på bilen? Har aldrig gjort det, men skulle jag få för mig att göra det så listar jag nog ut hur man går till väga.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag är en duktig flicka!
Vilken var den senaste boken du läste? Så längesen att jag inte minns det, måste ta upp det där med läsning igen. Det utvecklar språket så bra.
Läser du någon dagstidning? ÖP och LT.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
Dansar du i bilen? Ja faktiskt, kommer det någon bra låt är det klart att man drar av några moves även bakom ratten. Mest när jag fular mig med Empan. Har gjort det själv, men man får ju värsta skrattattacken av det.
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar aldrig på radio.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Bebbibooo.
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Helt klart the one and only Sylvia Olsson.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Jag orkar inte läsa, jag gillar som sagt va inte listor och defenitivt inte sååååååå låååååånga!

puss

2009-03-04 @ 08:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se