käre värld.

Det är inte var dag man uppdaterar som en obstinat hamster på crack, men idag är det en sådan dag..igen. Dock är det mest som alla andra dagar, att jag har hiskeligt lite att skriva egentligen.

Jag har kommit på ett yrke som jag tror att jag ska satsa på, nämligen odalisk, vilket är beteckningen på en slavinna i ett orientaliskt harem. Arbetsförmedlingen verkar inte ha några sånna jobb inne tyvärr så jag får nog leta vidare. Tur det ändå, för jag är inte tillräckligt graciös för att kunna dansa magdans. Man måste säkert kunna det för att få komma på intervju.

Nej, nu ska jag entra sängen och kolla på lite Scrubs alternativt Vänner.

Baj Baj Blazejj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se