kissekattungar.

Hej och trevlig för- och eftermiddag. Har kommit fram till att om jag nu ska uppnå alla tusen inlägg innan året är slut så kan jag inte fortsätta som jag har gjort. Har skrivit ungefär 120 sen året började, på tok för lite med andra ord.

Idag gick jag åt andra hållet när jag skulle ner till gärsgårds, asfalten var bar på sina ställen och jag steppade mellan dom snöfria fläckarna. Riktigt gött att vandra på asfalten faktiskt, det känns vår att göra det. Jag ville bara brista ut i skönsång (hur skön nu den blir vet jag inte) och dansa hambo när jag såg att asfalten blir mer och mer bar om dagarna, hoppas det håller sig så, så man snart kan springa barfota. haha.

Vad kattungarna anbelangar så har dom blivit riktigt roliga, dom kutar omkring och bråkar med varann, är så jävla roligt att titta på hur dom beter sig dom små rackarna. Mamma Ess verkar onekligen bli en smula less på dom då hon allt oftare lämnar dom själva en stund. Dessutom får man hålla i dom nu utan att gammkatta blir orolig och springer och hämtar dom i nackskinnet.

Nu orkar jag inte skriva något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se