nästan fullt fungerande.


Ellinor med världens fulaste flin.


Haj. Då var man åter från sjukdom och misär, eller ja, åter är väl dumt att säga, lider fortfarande av vissa influensa-relaterade besvär, men den största delen av detta virus har lämnat min kropp. Läste faktiskt på apotekets hemsida idag om vilka symptom man får vid influensa (för att försäkra mig om att jag inte åkt på en släng av röda hund), och det stämde helt-sjukt-mega-bra. Alla symptom som fanns att uppbringa vid influensa fanns även att finna på/i min späda lekamen. Inga tvivel om vad man led av där inte.

Idag har jag gjort något så spännande som att vara på Östgärde i tio minuter och lärt mig TimePool, mycket givande eftersom jag nu vet hur jag ska göra för att lägga in mig själv som tillgänglig för jobb. Det bästa är att man numer själv kan bestämma när man vill vara tillgänglig. nice.

Skulle pyssla på lite i bebbibooos rum (som ännu inte anlänt), men blev istället sittandes på en stol tittandes på alla dessa söta bebiskläder som ligger i lådorna. Allt är nu klart för bebisens ankomst, men tror ni den kommer för det? Nejdu, idag låg den till råga på allt och putade med röven och verkade då rakt inte vilja komma ut. Tjur-bebis!

Näpp,
nu ska jag nog ta mig i kravatten och slå igen öglocken.

Och till Erika säger jag bara: Inget 01.57 här inte! =)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se