well hello.



Hej alla härligt trevliga människor. Jag hoppas dom flesta är trevliga i allafall. Nu har jag inte skrivit på länge igen, känns som att mitt mål är ganska avlägset faktiskt. skitapa. Men det är inte lätt att slita sig från världens sötaste lilla goknul Leon och sätta sig vid datorn. Okej att jag sitter här 24/7 och spelar Mahjong, men det är en annan femma.

Idag blev jag riktigt stolt över mig själv faktiskt, visade prov på min egen simultanförmåga genom att borsta tänderna, läsa tidningen och skita samtidigt. Det gick bra tills tandkrämen kladdade ner både tidningen och mina byxor. Mitt mål är att tvätta ansiktet och äta mat samtidigt, kan bli en nöt alltså.

Damn vad jag vill resa bort nu, åka utomlands till något varmt land. Så man har något att se fram emot. Kanske i sommar? Kanske med Sophie? Vi kanske kan göra det?

Allt som jag hade funderat ut att skriva är nu som bortblåst, vill bara nämna att medans världen lever i en ekonomisk kris och det finns miljontals människor som inte har tak över huvudet så blir Johnny Depp erbjuden 493 miljoner för att göra en till Pirates film. Det är tammefan förkastligt.

Nu ska jag spela lite Mahjjo innan det är dags för John Blund. Ska på date med arbetsförmedligen i morgon, kan bli intressant.

Förresten, ge mig tillbaka min motivation till att blogga. Känner mig ruskigt avtänd till det och det vill vi ju inte..

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tyringsbon.

Helt sjukt, satt faktiskt bara för en halvtimme sedan och kollade resor (vilket jag nästan aldrig gör) för jag blev så sugen på att fara! Creepy! Men du vet vad dom säger, great minds think alike!

2009-03-30 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se