yehello.



Goodnight sunshines. Ja, då satt man här igen då, fortfarande med för långa naglar, men förhoppningsvis lite mer att berätta om. Helgen var i allafall supernice, kinesade i en härlig hög i Görans hus som tydligen heter Döpes. Klövsjöpuben hade slagit igen för kvällen när det var dags för oss att gå ut så det blev Skalet istället för shaking på dansgolvet. Och det var grymt kul och det gick grymt bra att dansa. Träffade mycket trevligt folk och drack goa drinkar. Trots att nöjespasset bafann sig på annan plats så flirtade jag och Soph oss in, gick som på räls, även fast jag inte riktigt förstod varför han ville veta vad jag jobbade som?!

Dagen har mest gått ut på att spela Fia med knuff på internet, lite gammeltant-varning över det hela, men det är ack så roligt. Jag och min övertids-gravida syster satt i varsitt rum och knuffade ut varandra medan vi också bedrev tyska samt hätska orddueller med varandra. fraulein lolaboom var ett trevligt inslag.

Lill-nissen är inlämnad på verkstad, då inte jag ville lyssna på mitt eget motorljud så tog min käre far saken i egna händer och trixade fram en mekaniker. Förhoppningsvis är det inget allvarligt fel på den.

I morgon ska ska jag bejaka min familjära sida och först åka till barnmorskan med min syster och sedan förhoppningsvis träffa min käre bror som bedrivit de senaste tre månaderna i Thailand. Är en aning änglig över att jag konmmer tas för en snöhög vid sidan av min troligtvis pepparkaksbrune storebror.

Har väl egentligen inte så mycket mer att tillägga förutom att önska er en trevlig natt.

..så trevlig natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se