anabola.

Idag såg jag något helt amazing. För första gången i år såg jag en av alla dessa hatade myggjävlar. Det märks att det var längesen det var sommar sist eftersom jag först inte fattade vad fan det var för djur. Dock var det en ovanligt stor jävel, jag lovar att han har knarkat ryssfemmor hela vintern.

Nu dricker jag rosé med sockerdricka, lyx. Snart kommer Sophie och förhoppningsvis får man höra Slemmis sjunga karaoke ikväll. Ska nog kunna manipulera det lilla livet. Omvänd psykologi har jag hört ska funka; "Emelie, du får fan inte sjunga, för då åker du på stryk".
Hoppas i allafall att det kommer många på detta evanemang. Tycker det är roligt när det händer saker i byn, även fast medelåldern på dessa kalas brukar vara rätt hög.

Nåväl, nu ska jag in på youtube och dunkadunka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se