Bilder.

Fairytail of Östersund..



Jag och...


...Allmighty hade en smula tråkigt så vi tog...


...hans röda fara för att ta oss en tur ute på den stora byn Östersund...


...vi styrde kosan mot stan, knappt någon människa syntes till, så vi åkte upp till...


...JET, där hade vi JETtekul...


...det var även julfirande där uppe, bara jultomten som fattades...


...jag hittade en marker och Allmighty tyckte det var roligt att jag hittat den på MARKen...


...eftersom bolaget sedan länge stängt åkte vi och köpte någon liter Glykol, det är ju ändå tisdag...


...sen drog vi till Hemköp...


...Allmighty blev mäkta ledsen över att smör- och mögelkakan var borta...


...men dom hade ett fett billigt erbjudande på en vante...


...vi undrade vart Mrs Sushi höll till...


...sen åkte vi på kaffe till Allmightys vän Markus, han hade en mycket praktisk nattduksbords-hylla...


...sen tog vi trottoaren hem!

Det var min kväll det.








 


Kommentarer
Postat av: micke

Men vilken romantisk afton ni hade i den stora staden östersund

2009-05-27 @ 08:43:42
Postat av: Erika

Ni är störda!

2009-05-27 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se