detta är big lindgren.

Jo, jag sitter och plöjer igenom slutklämmen på Big brother -03. Har nyss avslutat projektet som jag vill kalla personligt brev, det var sannerligen en nöt. Inte lätt att promota sig själv inte, det är inte min melodi. Skulle försöka hitta lite utbildningar sen, men tydligen ligger studera.nu nere så det går inget vidare i det projektet.

I övrigt bjuder dagen på en tur till Svenstavik med Erika och Leon. Ikväll var det tydligen vårsoaré på församlingshemmet. Det vankades tydligen mat, så det är klart man ska dit. Haha, låter nästan som att jag inte får någon mat hemma så jag måste ta kyrkan till hjälp för att få mig en matbit. Men min mamma lagar faktiskt god mat till mig. Men det är ju som en smula spännande att inte veta vilka man har till bordet i afton, så vi kör på det.

I morgon blir det även då en tur till Svenstavik för möte med el Stefano. Kan bli intressant att se vad han tycker om mitt personliga brev, blev själv ganska nöjd, men vad säger los expertos om det?

Det blåser ute idag förresten, vart tog sommaren vägen? Man lär nog vara blekast i kvarteret i år också. damn.




Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Får man läsa?

2009-05-07 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se