ett till.

Den här bloggen börjar mer och mer likna en enda stor ambitions-kaskad. Jag känner mig så duktig nu när jag endast har ca 297 inlägg kvar till tusen. Ska försöka knäppa lite egopics att göra en header av idag. Men som vanligt lär väl inte det gå vägen eftersom det jag skriver har en tendens att aldrig bli av. Först och främst ska jag i allafall försöka tömma systemkameran på bilder, det blir nog ett projekt eftersom det inte går av någon underlig anledning.

Nu ska jag nog hämta kameran och sen spatsera ner till gärsgårds i föregående ärende. Jag vill tro att det ska fungera att lägga in bilderna på deras dator.

Off to gärsgårds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ambision?

2009-05-19 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se