Jodå.

Jomenvisst är det sant som dom säger, tiden går fortare när man har roligt. Började leka med photoshop halv elva, nu är klockan tio över ett. Dock är den nya headern det enda jag lyckades framställa på två och en halv timme. Efter många om och men sket jag i att vara nöjd och lät det vara som den vart. Skitful.
Undra hur många gånger jag har bytt header på bloggen nu. I min headermapp har jag tretton stycken som jag använt. Men jag har inte sparat alla så jag lovar att det är åtminstone tjugo stycken. För mycket fritid kallas det.

I morgon (idag) kommer Slemmis hem.

Nu ska jag besöka toaletten för lite konsulation angående min pissnödighet i skrivandets stund.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se