Lagar.

Okej, nu ska vi en gång för alla plocka fram lagboken och lära oss dessa glömda lagar som fortfarande är i kraft på olika ställen runt om i världen. Med en extra kommentar av mig.

Tremonton, Utah.
Förbjudet för kninnor att ha sex medan hon åker ambulans.
- Då frågar man sig ju varför i helvete hon ens skulle vilja ha det? "Ursäkta käre ambulansförare, men skulle vi kunna göra ett pit(t)stop (haha), det är nämligen så att jag är en smula pilsk såhär mitt i min hjärtattack.

Washington DC.
Alla andra samlagsställningar än missionären är förbjudna.
- Hur kollar man att ingen bryter mot denna lag kan man ju undra?

Oblong, Illinois.
Förbjudet att ha samlag under jaktturer på sin bröllopsdag, men bara för kvinnor.
- Kommer en man på att han ska ta på sig Helly hansen-tröjan och gå ut och jaga på sin bröllopsdag må det väl vara hänt om dom åker fast där uppe i jakttornet.

Connorsville, Wisconsin.
Förbjudet för män att avfyra eldvapen medan deras partner har orgasm.
- Men hallå, tänk om han får ett otroligt sug efter att plocka fram hagelbrakarn mitt under akten då?

Alexandria, Minnesota.
Förbjudet att ha könsumgänge med sin hustru om mannen luktar vitlök.
- Höh?

Bozeman, Montana.
Förbjudet att ha sex på framsidan av huset, naken efter solnedgången.
- Men ha det gärna på baksidan, eller eventuellt naken före solnedgången.


Washington.
Förbjudet att ha samlag med oskulder. Gäller även under bröllopsnatten.
- ..Och så förblev hon okysst.


Kingsville, Texas.
Förbjudet för grisar att para sig på flygplatsen.
- Åh nej, ska man inte få ha nåt roligt?

Varsågod.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se