Lägesrapport.

Sitter på Odensviksvägen inne i Östersund och har återkommit från NFI där vi spenderade två och en halvtimme. Resultatet av balfrisyr-bygget blev i allafall mycket vackert. Sminkning på Agnes Olsson / Parelle vid halv fyra, tills dess ville Emelie sova, men jag förbjuder henne att lägga sig med frissen.

Har helt glömt bort att sätta in steg för steg bilder med balklänning nummer två som jag sytt. Har faktiskt glömt att tagit kort också. Men ni får helt enkelt se den när den är klar och sitter på. Bara lite finjusteringar kvar nu så är saken biff. Har faktiskt gått bättre än vad jag trodde även fast jag har viljat kasta symaskinen i väggen vid ett flertal tillfällen.

Nåväl, nu ska jag finjustera klänningen lite och eventuellt ta en smörgås.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så nyfiken på klänningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se