Men vad fan.

Nej. Jag vet inte vem Du är, inte ens om jag tänker efter. Tala därför genast om vem du är, annars blir det andra bullar (eventuellt kanelbullar).

Nåväl, har varit i stan och tittat på när familjen från gärsgårds har handlat livsmedel. Sedan blev det minsann ett möte med min vän stekaren, som faktiskt har jeans som inte skär in två meter i arslet. Så nu har man inte längre något att garva åt.

Har fått mina glasögon på posten idag, det tar nog ett tag att vänja sig för jag tycker inte att dom passar så bra, min goda mor tycker dock att dom passar. Hon tycker att jag ser ut som en skolfröken i dom. Det var ju upplyftande. Men det tar väl tid att vänja sig. Inte minst med att ha dom på näbben var gång man sätter sig framför datorn.

Nej vet nån vad. Klockan är redan över halv ett. Två parti mahjong sedan är det läggdags och något avsnitt av sex and the city för unga fröken Haraldsson.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Camela

nämen har frökan skaffat brills, nu är vi lika mycket glasögon ormar båda två! Dock har jag lyckats tappat bort mina..=P

Sov gott älskade vän=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se