Nej för fan.



Först och främst vill jag säga till dig, Du som anonymt kommenterade mitt inlägg (Sophie?) att jag ogillar bloglovin, därför använder jag inte det. Tycker det är en dålig uppfinning faktiskt.

Mötet med min jobbcoach Stefan idag gick galant, han kollade på mitt personliga brev och sa att det var en av de bästa han läst efter cv-kursen. Då blev jag en smula stolt faktiskt, alltid kul att få beröm.

När jag kom hem från Svenstet bar det av till Åsarna en sväng för hämtning av kuvert (igen) på RM tryck samt lite kaffedrickning och tjöt med Patricia på macken. I bilen avlöste godnattvisorna varandra då jag och Erika skrålade ikapp till Leons nya cd-skiva. Förresten har jag kommit på att den ungen älskar när man sjunger I ett hus vid skogens slut, han glor helt besatt när man gör rörelser till den.
Nåväl, det här är ingen bebisblogg, men man kan nästan tro att det har blivit en sån på sistone, men det är ju i princip det enda jag gör, hänger nere på gärsgårds och pussar på lillongen.

Annars ska jag som sagt på bilbingo ikväll, hoppas att vi får sjötomt som vi hade förra året, kanske även husbilsgrannen med katten är där. Vad vet man liksom?!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och kirra lite saker istället för att sitta här och skriva massa onödigt.

Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se