Storebror.



Hej fölket. Sitter på gärsgårds och tittar på gamla Big Brother avsnitt, från 2003 med andra ord. Det året då snygg-Danne vann. För jo, han är faktiskt snygg. Mötte jag han på gatan skulle jag nog säga; "Do you have facebook?!".

Idag har jag som sagt haft ett liv (eller kanske inte) och varit till Svenstavik hela två gånger. Var där på bebis-massage med Leon och hans föräldraskap, han hade inte passerat fem kilos sträcket, men nästa gång så! Sen följde jag med Soph till Acb och pratade med lite folk. trevlish.
Tog även en promenad med mamma, Erika och Leon efter middagen bort till bibloteket för att låna någon intressant lektyr, och det blev det minsann. Jag sa innan vi gick att jag inte ville läsa någon självbiografi, men vad kommer jag hem med? Jo, inte mindre än tre stycken. bra gjort. Sen har modernet letat fram en bokserie till mig av Per-Anders Fogelström eller vad han hette, ska tydligen vara riktigt bra. Kanske ger mig på dom någon kväll.

Jag har nu uppnått det jag drömt om sedan tidernas begynnelse, nämligen att läsa böcker och dricka te. En brasa har också ingått i min vision. Nu har jag alla tre, böcker, brasa, och jag har ju som sagt börjat dricka te. supernice.

Nu ska jag gå och se vad Lillebo har för sig på skötbordet med sin mor.

/ Ellinor.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Pappa tog första boken!

Puss

2009-05-05 @ 07:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se