summer of ´09.

Förra året skrev jag en lista  på vad jag skulle göra under sommaren. Det mesta sket sig ganska hårt faktiskt. Men jag gör ett nytt försök, med lite mindre saker denna gång.

* Åka på Countryfestivalen i Augusti för åttonde året i rad. Det är helt givet om jag så ska behöva bo där själv.

* Cruisa med Camilla.

* Bada åtminstone en gång.

* Stråka runt i Östersunds hamn.

* Jobba på Östgärde, förhoppningsvis. Och söka nytt jobb.

Kommer fan inte på något mer som jag vet att jag skulle kunna göra.

NU ska jag borsta tänderna (nej, inte igen, jag hann inte det nyss) och invänta Camillet.


Kommentarer
Postat av: Erika

Lite mindre visioner än förra sommaren=)

2009-05-27 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se