Tackar.

Tack för alla snälla och fina kommentarer om klänningen, det gör mitt lilla flickhjärta lyckligt. Emelie blev också nöjd med den och jag blir så sinnessjukt nöjd när hon är nöjd.

Sitter och försöker hämta hem msn åt Emelie, hennes försvann bara igår helt utan förvarning och nu går det inte att ladda hem heller eftersom det står att det redan finns. Men jag har fan letat fil och rike runt efter det, det är puts väck.
Håller nu på att göra lite uppdateringar på datorn och förhoppningsvis var det bara en uppdatering som behövdes.

Nu vart jag ruskigt toalettnödig och Emelie står i duschen och sjunger, tvivlar på att hon uppskattar om jag går in och lämnar bidrag till naturen. Men jag kanske kan smyga?!


Jag med den något sönderrockade frisyren på Vårforum ´09.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se