tidsfördriv..

..innan Camillet kommer!

Öppna telefonboken, rulla nedåt, släpp slumpvis och byt ut namnen.

Ibland önskar jag att jag vore Amanda Lindqvist, även fast han var otrogen mot Anna Edbladh med Camilla Arnedotter. Precis innan jag somnar tänker jag på Daniel Olsen, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är David Persson som inte har någon som helst smak i konst och Erika och Micke skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Flisan men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Frida Nilsson och Nicklas SBK Mattsson hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Juppa har sex med Kommunen under min säng. När Johan Landén flirtade med mig även fast han var ihop med Lennart Olofsson hade vi sex, men då rådumpa jag honom dagen efter och berättade för Lisa Aliyeva att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa Mads-Karsten och träffa Mamma för att snacka skit om Nauman.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänka sig hur det kan bli!

2009-05-27 @ 11:53:12
Postat av: Mamma Di

Fattar nada!

2009-05-27 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se