tjenare.

Tjenare gott folk. Min mor tycker att mitt rum ser ut som ett fall för rent hus. Aldrig i livet, säger jag då. Möjligtvis att det kan vara en smula stökigt. Men det finns ingen annanstans att ha grejerna, så då får det bli på golvet. Punkt slut.

Hade tänkt lägga in lite random bilder här, men som vanligt när jag ska göra något så skiter det sig. Det funktionerar inte med andra ord. why why why Dalilah?

Försöker även kladda ihop en ny header till bloggen, men det går också åt helvete. Inte för att blogg.se är osamarbetsvilligt, utan av den simpla anledningen att jag ser ut som sju svåra år på alla kort jag har. Det är minsann inte lätt när man inte är bildskön. Appropå kort så måste jag börja framkalla alla jävlar så man slipper bli förbannad om datorn en dag bestämmer sig för att krascha. Därför bädjar jag till dig Sophet om att få alla dina bilder från vårat liv tillsammans. Sounds good? Dessutom var det alltför längesedan vi drack te ilag. Så vi kanske kan leka någon dag?

Nu ska jag radera onödiga kort från min dator, kan ta en stund eftersom det är ett par tusen. puh.

Solong.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bädjar alltså.. ;) Klart du kan få det, får bara se till att vi har båda datorerna med, det är ju några stycken..

2009-05-13 @ 21:29:08
Postat av: Kyss

Nu är jag tillbaka. Jag kan hjälpa dig med att städa ditt rum om du vill :)

2009-05-14 @ 09:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se